Billetter til Store Balletskoledag
Søndag d. 31. marts 2019, kl.12.15 på Det Kgl.Teaters Gamle Scene (kun elever fra 7 år)

Billetterne er i salg fra d. 21. januar 2019

Sådan køber du billetter:

Hele døgnet rundt på nettet fra d. 21. januar 2019 kl. 9.30.

Gå ind på: kglteater.dk/SBD2019

Linket fører dig til en lukket side på Det Kongelige Teaters hjemmeside. Det er lukket for at sikre, at alle forældre til optrædende elever får mulighed for at få billetter. Der er et begrænset antal billetter til rådighed pr. deltager. Derfor må du maks. købe 2 billetter til den dag du/dit barn skal optræde. Fra og med d. 15. februar bliver resterende billetter udbudt til salg.

NB. Pga. krav fra brandmyndighederne skal også børn under 3 år have gyldig billet for at overvære forestillingen. De medvirkende elever overværer forestillingen efter pausen. Derfor skal de maks. 2 billetter inkludere eleven. En anden mulighed er, at den ene af forældrene/ledsagerne overlader sin plads til eleven efter pausen.

Billetpriserne er 100,- 120,- 140,- ekskl. ekspeditionsgebyr og evt. kortgebyr.

Oplever du problemer med bestillingen, kan du ringe til Det Kongelige Teaters kundeservice: Tlf. 3369 6969 (mandag – fredag kl. 9.30 – 16).